Lasky napsal:
...Má Afrika bohužel nemá palivoměr ani kontrolku na rezervu, bo v nádrži nemá čidlo. (Což mě velmi štve, ale zatím mám jiné starosti). Nebude nepřipojený palivoměr dělat na displeji nějakou ostudu? V budoucnu bych samozřejmě rád nějaké to čidlo do nádrže vymyslel, ale u mě je všechno nadlouho.
Palivoměr vůbec nemusí AST zobrazovat, je to jenom v nastavení.
Tohle je standardní rozložení LED na AST2LED - žlutá dioda E je jako kontrolka rezervy paliva - zapojíš ji, až budeš mít nějaký palivoměr.
''
Dělalo se jedno AST pro staré BMW, které nemá taky kontrolku paliva, pouze kohout a pak tam vyšly dva blinkry.
I tohle rozložení LED můžeš mít.
''
Upravil tyfoza dne 03-03-2014 21:34
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. tyfoza.blogspot.cz
Jelikož jsem si pořídil od Tyfa jeho super přístroj AST, pocítil jsem potřebu vyrobit si k němu elektrický roadbook, který by ho slušně doplňoval. Vyrobili jsme s kámošem Motákem celohliníkový roadbook s podsvitem a s hřídelkama uloženýma v ložiskách. Přístroj prošel testováním na XL rally bez závad a připomínek. Měli jsme pár dotazů, za kolik bychom ho dokázali vyrobit. Takže výsledná cenovka je 3 700,- bez ovládání. Tam je široké rozmezí výběru. Od páčkového ovladače s gumovou čepičkou za cca100,-(který mi funguje už dva roky bez problémů) po ovladače od TT v řádech tisíců.
mates přiložený následující obrázek:
Musím pochválit Matesův elektrický roadbook. Funguje na jedničku. Dostal jsem do něj i celé HP rally - 7.2m papíru.
Doporučuju všem!
''
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. tyfoza.blogspot.cz
AST2 revize 3
Už se to pomalu líhne.
''
Rozměrovně a tvarově jsme okopírovali starý KTM budík, co má SERko.
Zespodu jeden sloučený konektor. Dráty budou očíslované.
''
''
nový ovladač je kompatibilní s ovladači k roadbookům F2R a dá jím ovládat i tripmastery IMO/ICO. My v ovladači máme měření vnější teploty, takže s připojením F2R ovladače přijde uživatel o jedno teplotní čidlo.
''
Snímač ke kolu bude obstříknutý do plastu.
''
Základní desky jsou již ve výrobě.
Všimněte si, prosím, že každé AST má čtyři ovládací tlačítka na těle přístroje vlevo. Na pravé straně je sedm indikačních LED. Shora bude tmavá krycí maska v níž popisky jednotlivých diod nebudou vidět, dokud se indikace nerozsvítí. Takže kdo je nezapojí, nebude smutný z toho, že má blikátka, která neblikají.
Je to všechno děsně pracné. Kolega elektronik - teď už i odborník na návrhy lisovacích forem - se snaží. Studuje a modeluje.
Plán je mít na březnovou motovýstavu hotovou první sérií AST2 rev 3.
Upravil tyfoza dne 23-10-2014 10:14
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. tyfoza.blogspot.cz
>Tyfoza Zdá se mi to nebo je AST2 tvarově podobné budíku z KTM Jinak provedení je precizní, takže to bude velmi dobrý konkurent pro zahraniční výrobky. Teď jen aby nepřišel nějaký B.G. a nekoupil to know-how jako to má ve zvyku v ostatních oborech a u jiných značek
Honda XRV 750 AfricaTwin a Husaberg FE 550 E
John napsal:
>Tyfoza Zdá se mi to nebo je AST2 tvarově podobné budíku z KTM...
Nezdá se ti to. Je to identické. Dá se to zaměnit. Náš budík je jenom není tak vysoký, aby bylo místo na připojení kabelu. Protože KTM má konektor na jiném místě.
Stejný je pouze tvar. Přímo zapojit to nepůjde.
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. tyfoza.blogspot.cz
Meli napsal:
Jen ze zvědavosti - když to má tvar a rozměry budíku KTM proč to rovnou není zaměnitelné?
bude trialka a SER?
Jen se směj.
Kdybych měl mít konektor stejný jako na KTM, bylo by to drahé.
Nejsem si jist, že tachometr ze SERka můžeš připnout na ADV990 i když jsou ty tachometry rozměrově identické. Ani nevím zda by seděla kabelář.
Já SERko ještě dlouho mít nebudu. Strom je zábavička.
Na trialku se jedu podívat zítra. Když to nevyjde, odplastuju Stroma, zadní blatník a kokpit pryč, nahodím převod 13/56 a mám si přes zimu na čem hrát.
Upravil tyfoza dne 24-10-2014 16:12
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. tyfoza.blogspot.cz
Plast by měl být polyamid a mělo by to být velmi odolné. Prý srovnatelné s hliníkem. Shora krycí polykarbonát. Když chceme vylisovat z plastu krycí plexi a v něm čirý a průhledný obdelníček jen na displej, musí se forma v tom místě leštit do zrcadlového lesku - displej má 7x5cm - to je k leštění kolem 70cm^2 na obou formách.
Pokud by tady byl někdo, do to umí nebo zná někoho, kdo by to dokázal vyleštit jako melouch, mám zájem. První nástřel ceny jsem dostal 1500 korun za 1cm^2. Což je docela peklo.
Upravil tyfoza dne 24-10-2014 16:16
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. tyfoza.blogspot.cz
Tyfe na to leštění se ti zeptám, stačí to vědět ve středu ? Mám kolegu co se tomu přímo věnuje dělá do forem. Nevíš náhodou jakou technologií ti to chtěli leštit ? Strojně nebo ručně.
Upravil kysin dne 24-10-2014 18:04
Budu k nalezení pod svým Stromem na stánku Rockway.
Realita je krušná. Vyvinout/vyrobit/spustit osm lisovacích forem trvá a trvá...
KDO SE PTÁ KDY? TAK LÉTO/PODZIM 2015 bude ta věc k dispozici ve výrobě již sériové - tím myslím, že krabičky/ovladače/snímače nemusí frézovat borec po večerech po práci a že jich dokázal za měsíc vyrobit i... i šest!
''
[youtube]GxZnLXY47ek[/youtube]
Upravil tyfoza dne 19-02-2015 00:03
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. tyfoza.blogspot.cz