skutrr napsal:
Ahoj
Trochu mimo mísu.Nemáte někdo doma nypl(2ks) do zadního kola na xt1200z.V Yamaze mě řekli pouze celou sadu za 2800,-
Nebo poraďtekde kde koupit 2ks.
Děkuji Skutrr
mám stejný problém...teď mě upadly 2 nyply - budu to řešit zárukou...
nebyly zřejmě dotažené a na kontrolách v autorizovaném servise na to serou, pěkně jsem je zdupal.. stalo se mi to na slovensku, zbytek jsem dotáhnul a už to drží - ale jak mi chyběly ty 2 dráty (bez niplu se celé ohly než jsem si toho všimnul) tak se celé kolo pohlo a je nutné vycentrovat - házivost cca 5 mm
If you see the flash, it's already too late
Ahoj hoši Yamaha udála svolávačku http://www.spiegel.de/auto/aktuell/yamaha-ruft-die-motorraeder-yzf-r1-und-xt-1200-z-zurueck-a-954886.html Musím řic,že jsem volal do Yamahy v Boleslavi a příjemně mě překvapily a v pondělí jedu na výměnu.A to mám motorku z dovozu,takže super
Moto Šlerin Liberec
slerin napsal:
Ahoj hoši Yamaha udála svolávačku http://www.spiegel.de/auto/aktuell/yamaha-ruft-die-motorraeder-yzf-r1-und-xt-1200-z-zurueck-a-954886.html Musím řic,že jsem volal do Yamahy v Boleslavi a příjemně mě překvapily a v pondělí jedu na výměnu.A to mám motorku z dovozu,takže super
jo o ní vím už delší dobu. Ty máš zrovna sérii které se to týká ? není to totiž u všech, mojeho výrobního čísla se to netýká. a je to jen nějaký kabel tuším pro světlo
If you see the flash, it's already too late
Jo mě se to zrovna týká,ale hlavní je, že to udělají.Počítaj tak hodinu času.
Mám tam jet v pondělí tak doufám že nebude nasněženo.
Moto Šlerin Liberec
Zdravím
Svolávačka dnes absolvována v MMB. Záležitost půl hodiny. Měněn kabelový svazek u předního světla z důvodu špatných konektorů a drátů.
Zapsáno v servisce.
zdravím. můj kamarád prodává XT1200z, více zde http://www.motoin...enere.html
viděl jsem ji před opravou, nic ji není.. na vítání jara na ni byl - kdo si ji tam pamatuje
má supertenerky 2, druhou má bílou, není havarovaná, ale za jiné peníze.. tuším mlel něco okolo 240 000,- Kč
If you see the flash, it's already too late
Chlapi, chci se zeptat, jestli jste někdo z vás řešili u XT1200Z odblokování omezovače na rychlostech 1-3. Prý to bere 25% výkonu a je to tam jen kvůli nějaké legislativě. Nemá to odblokování taky vedlejší technický zádrhel? ... třeba opotřebovávání něčeho co na to není dimenzované, atp. Díky
Zdravím,
Skopčáci to řešili tady
http://www.xt1200z-forum.de/viewtopic.php?f=11&t=3763&start=20
Osobně bych do toho nešel, protože si myslím, že těch koní je dost. A v offu až moc.
Ahoj, no já taky váhám. Na motorkářích mi nějaký Zdeněk psal, že do toho určitě půjde. Jenže jaké to bude mít vedlejší následky? Ono by se to někdy hodilo, když chceš takovou těžkou mrchu odpálit z křižovatky. Dřív jsem lítal na bzučáku a ta agilita mi chybí. Ale pravda v offu jsem jezdil vždycky na T. Párkrát jsem tam ve stoupáku skoro v nulové rychlosti kopl omylem 2ku a už jsem se rozhlížel kam šikovně spadnout ... stejně se posbírala, zabrala jak Zetor. Tady je to vpoho. Ale jestli to dusí jenom pro EU a ostatní národy ji mají naopak optimalizovanou, tak je to škoda nevyužít.
řešíme to s dalšíma klukama oficiálně přes námahu ČR s dvěma prodejci, chtějí to ofiko dostat z Yamaha Austria, kde tyto úpravy oficiálně dělají za 300-400 EUR podle počtu ks, stačí jim poslat jednotku. Co mám informace, tak tato úprava jelikož je ofiko tak neporuší záruky, což je dost podstatná informace. No a dostat to do ČR k nějakému prodejci/servisu, hned by to bylo za jinačí "děngy" a pak by to byla radost
je ale otázka, jestli to má nějaký hlubší význam.. když chceš na dvojku za to vzít, je pravda že tam je díra do určitejch počet otáček a pak to vystřelí (což je výše zmiňované omezení), ale když chceš jezdit malinko off, lízneš si víc o plyn a už Tě to předběhne... takže je to stejně na každém (individuální) co chtějí
If you see the flash, it's already too late
Kluci z Polského Supertenere dělají takovou věc, že vrazí svorku někam mezi startér a spojku (tady ten použil na přemostění pojistku). Tvrdí, že se z režimu sport dostal na režim „supersport“ : )