Palo7 napsal:
tak už ji jen udělat ve verzi cca 750ccm o 10% menší, o 20% lehčí a o 30% levnější a bylo by to skvělé :-)
No keď počkáš na tú KTM 800, myslím že by sa k tvojim požiadavkám celkom mohla priblížiť.
Najhoršia smrť je z vydesenia, takže pohoda, klídek, tabáček.
barvajs: tak dražší by to být mělo, ten Duke snad ani nemá stavitelný tlumiče apod. Ale ideál by byl základní verze klidně na 17+19 liťákách okolo těch 250 a k tomu vymazlený Rko klidně okolo 300, ale už rovnou se vším co je třeba i do terénu, tj. padáky, kryt motoru, bástry apod.)
Ficurky dobry, ale na bmw, ktm, ducati to stale nema. Dejme tomu pro umirnene jezdce nebo cestovatele. Skoda, ze neudelali radeji velkou a malou (objem+vaha).
MadMike83 napsal:
Ficurky dobry, ale na bmw, ktm, ducati to stale nema. Dejme tomu pro umirnene jezdce nebo cestovatele. Skoda, ze neudelali radeji velkou a malou (objem+vaha).
MadMike83 napsal:
Ficurky dobry, ale na bmw, ktm, ducati to stale nema. Dejme tomu pro umirnene jezdce nebo cestovatele. Skoda, ze neudelali radeji velkou a malou (objem+vaha).
Ani na Yamahu Ténéré
To je ale trochu jiná kategorie... (váha, objem, cestování ve dvou, zaměření motocyklu) mícháš jabka a hrušky dohromady...