Zatím teda jen Spy photos a spekulace, ale snad se tím směrem konečně něco uděje. Kéž by!
Sním o návratu 3/4litorvých adventure biků jako byly Africa, SuperTen, Big už dlouhé roky. To, co se dnes prezentuje ve třídě velkých cest. endur (nad 1000ccm), není nic pro mě. Jalový SUV.
Uvidíme co Yamaha s MT07 a teď i KTM. Tak se budu těšit
F-T
Já jsem z pohledu ostatních úplný dement.A asi mají pravdu.Většina motorek co jsem měl a mám doma jsou staré vrány staré i 30 let ale na kterých se nebojím dojet do destinací o kterých spousta lidí jen přemýšlí.Tyhle nové motorky se mi nijak zvlášť nelíbí ale jednou.....A tak se chci zeptat jakou mají takové stroje životnost?Kolik se na tom dá najet než se to začne srát?A jestli mi pak v krámu nesdělí že ND se na to nevyrábějí že si mám zase koupit novou?Jestli se to dá pokud to nejede opravit na cestě a nebo jestli budu muset čekat na přílet servisního letadla?A jestli tento provoz finančně zvládnu protože já jsem vlastně úplný žebrák a za tři roky budu v důchodu a co potom....?
OffroaderTE napsal:
pochlub se kam si letos vyrazil a o čem my ostatní jen sníme ?
Asi jsi to špatně četl nebo nepochopil já jsem nenapsal že "VY" o něčem sníte ale že "spousta lidí o něčem sní"....A já necítím potřebu se s něčím chlubit,cestuji protože mne to baví ne abych se zviditelňoval jako třeba někteří na Cendurohospůdkování.
Ok, chápu nostalgii po starých strojích, taky jsem ji míval, dokud jsem je nevyměnil za moderní, např. Hondu XR 400 za HQ TE 450 a později za TE 310 a aktuálně HQ 701.
XR 400 stroj oldschool vzducháč, téměř bezporuchový, ale ve srovnání s modernou, nejede, nebrzdí, nepruží, nechytá studený, přehřátý nebo vylehnutý a už vůbec ne po obrácení hlavou vzhůru, oproti stříkačce, která má startér, která chytá za všech teplot a poloh, má úžasný podvozek, sqělé brzdy a k tomu je přinejmenším stejně spolehlivá jako staré dobré XR, podařilo se mi střiknu i utopit a pak bez problémů jela !! Takže to na co to smutnění za zašlými časy
Upravil OffroaderTE dne 06-11-2017 17:17
Že to bude dobrá motorka o tom nepochybujem, ale, žiaľ, naplnilo sa, čo som predpokladal. 180kg suchej váhy u mňa túto motorku deklasuje medzi skôr cestné záležitosti. Je mi jasné, že to zvládne aj ťažší terén a kto jazdí len s partiou, 180 kg (suchej) nebude až taký problém, no ja osobne viem, čo je to ťahať 200kg z blata či rigolu a kilometre naokolo nikoho.
Dúfal som, ale sklamanie. Nič nové na trhu, len rozšírený segment. A pritom stačilo vziať 690 enduro, upraviť kokpit na cestovanie, doplniť o ďalšiu nádrž a to aj tak, aby trochu chránila nohy/kolená pred vetrom a motorka je vlastne hotová.
Kto občas nejde lesom a nespadne do hlbokej koľaje, ten asi netuší, že zástavba motora by mala byť úzka. (S boxerom by som musel často otáčať, resp. zháňať traktor...) A naviac, ak to rozšírenie je plastové...
Motorka super, propagačné videá super, ale bežný jazdec s nabalenou motorkou po niekoľkých kilometroch v teréne sa môže zastaviť a povedať si, "ak by som mal ľahšiu motorku, idem ďalej".
No to je panečku legrace...
950 Superenduro R vážilo 185 kilo, nemělo ABS a nikdo ho za "cestovní motorku" nepovažoval.
Stačilo upravit 690 enduro - přidat kokpit /na co je někomu na cestování kokpit - zvětšit nádrž - není problém z druhovýroby - a motorka je vlastně hotová - ale ouha - je to pořád jednoválec?
Takže když se objeví dvouválcová motorka, co váží o 20-30 kilo miň než konkurence, objeví se někdo, kdo řekne, že je to vlastně úplně obyčejná záležitost
Satosi, jsou lidi, co cestuji na CCM450 se 120 kily, někomu je i to moc, tak si předělává EXC500 na adventure bike, někdo objede svět na velkým Advíkovi...
Miguel napsal:
No to je panečku legrace...
950 Superenduro R vážilo 185 kilo, nemělo ABS a nikdo ho za "cestovní motorku" nepovažoval.
Stačilo upravit 690 enduro - přidat kokpit /na co je někomu na cestování kokpit - zvětšit nádrž - není problém z druhovýroby - a motorka je vlastně hotová - ale ouha - je to pořád jednoválec?
Takže když se objeví dvouválcová motorka, co váží o 20-30 kilo miň než konkurence, objeví se někdo, kdo řekne, že je to vlastně úplně obyčejná záležitost
Satosi, jsou lidi, co cestuji na CCM450 se 120 kily, někomu je i to moc, tak si předělává EXC500 na adventure bike, někdo objede svět na velkým Advíkovi...
No a co jako?Prostě má Satos jiný názor než Ty.Já si myslím to co on....