| 
 MITAS E-10 
 | 
| Joe | 
 Přidané 16-11-2012 19:47 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 285 
Založený: 31.05.10 
  | 
E-10 dvousměs najeto vcelku drsně 2400 km. První 1,5 mm ubylo v enduroškole po nájezdu 150 -200 km díky neustálému hrabání. Dle mého se zvýší nájezd od 1/3 nahoru dle stylu jízdy. Po najetí 2 tkm na zadku ještě 5.8 mm (nová 10 mm) | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Luky1 | 
 MITAS E-10 
Přidané 16-11-2012 19:53 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 445 
Založený: 22.08.10 
  | 
Tak už aby byla....nějak mi ta desítka co ji tam teď mám mizí před očima a modlím se abych na ní vůbec najezdil 2tis.km
 BMW R1200GS together and forever 
http://luky2.rajc...  | 
|   | 
 | 
 | 
| Joe | 
 MITAS E-10 
Přidané 16-11-2012 20:33 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 285 
Založený: 31.05.10 
  | 
 Luky1 napsal: 
Tak už aby byla....nějak mi ta desítka co ji tam teď mám mizí před očima a modlím se abych na ní vůbec najezdil 2tis.km  
Tobě najede místo 3 tak 4 tkm, to si moc nepomůžeš. . | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Luky1 | 
 MITAS E-10 
Přidané 16-11-2012 20:39 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 445 
Založený: 22.08.10 
  | 
Joe napsal:
Luky1 napsal: 
Tak už aby byla....nějak mi ta desítka co ji tam teď mám mizí před očima a modlím se abych na ní vůbec najezdil 2tis.km 
Tobě najede místo 3 tak 4 tkm, to si moc nepomůžeš.  .   
 
Každej litřík dobrej   
Nechcu nic než Mitas  
 BMW R1200GS together and forever 
http://luky2.rajc...  | 
|   | 
 | 
 | 
| kinus | 
 MITAS E-10 
Přidané 18-11-2012 23:57 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 123 
Založený: 04.04.12 
  | 
Ahoj , tak to tady pročítám ty názory a zkušenosti s  E10 , tak  skusím přidat i ty moje : když jsem koupil motorku tak  předek i zadek  byl obutý na TKC  , jízda příjemná vše ok , předtím jsem jezdil vždy mitasky , po  přezutí zadní pneu nová E10  první pocit , že jse s motokou něco stalo , pořát jse stím v zatáčkách tak nějak divně peru , hrozně mi příjde nestabilní třeba  ve srovnání E09 co jsem jezdil předtím , co jse týče hlučnosti tak  je pohodě , nájezd zatím  1200km něco už ubylo výdž počítám tak na 4000km , kupoval jsem ji kvůli příznivé ceně , ale už ji na jaře spátky určitě neobuju a připlatil jsem těch 1000kč rozdíl a koupil spátky TKC s kterou se mi jezdilo příjemně , takže kdyby chtěl  někdo vyzkoušet leží mi doma v rozmeru 150-70R18 určitě jse domluvíme   .
 
Upravil kinus dne 19-11-2012 00:01 | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Marselus | 
 MITAS E-10 
Přidané 19-11-2012 06:18 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 751 
Založený: 11.08.10 
  | 
Jak to tak čtu, tak nejlíp z mitasek poměr výkon /cena vychází ta 07. Mám zatím ještě heidenau scout a zatím naprostá spokojenost. Na předku má 18 tis a zadek už druhý a počítám do 10-ti jako tá předešlá. Jezdím 99% ve dvou. Jedinou negativní zkušenost jsem s nimi měl v alpách na vodě při cca 9-vítí stupních ,kdy gumy při sjíždění z hor měli tendenci oproti silničním už klouzat. Po ufouknutí na 2 kPa nastalo výrazné zlepšení - předtím 2.5. 
Neseženu je ale už za cenu ,kterou jsem měl takže uvažuji o podobné gumě a zdá se to být právě ta 07.  je mi jasné ,že do měkého a mokrého terénu to není, ale to ani ta heidenau. Do předu bych ale dal radší špunt kvůli lepřímu vedení mimo asfalt - tam byla ta heidenau dost slabá a ta 07 mi přijde úplně stejná. Uvažuji že bych to namixoval třeba s karoo T . Nemáte někdo zkušenost třeba s touto kombinací??
 
Upravil Marselus dne 19-11-2012 06:19
 www.marselus.com 
Výroba motodoplňků | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| xx6 | 
 MITAS E-10 
Přidané 19-11-2012 06:24 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 1454 
Založený: 10.05.10 
  | 
Marcel> můj názor na přední 07 je podobný (po včerejšku  ). Na blátě tolik nevede a utíká to pak do boku. Osobně bych asi volil kombinaci - předek TKC (E10) a zadek E07. Jezdí to takhle kamarád a je spokojen co vím. A asi do téhle kombinace pujdu po sjetí stávající sady E07 taky   | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| qwert | 
 MITAS E-10 
Přidané 19-11-2012 07:51 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 5521 
Založený: 13.05.10 
  | 
daliss napsal:
Marcel> můj názor na přední 07 je podobný (po včerejšku   ). Na blátě tolik nevede a utíká to pak do boku. Osobně bych asi volil kombinaci - předek TKC (E10) a zadek E07. Jezdí to takhle kamarád a je spokojen co vím. A asi do téhle kombinace pujdu po sjetí stávající sady E07 taky     
 
Ne že tolik na blátě nevede ale nevede vůbec,stejně jako TKC..Jestli chceš s takovýma gumama do bláta tak se v něm budeš furt válet.. | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| xx6 | 
 MITAS E-10 
Přidané 19-11-2012 08:29 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 1454 
Založený: 10.05.10 
  | 
 qwert napsal: 
Ne že tolik na blátě nevede ale nevede vůbec,stejně jako TKC..Jestli chceš s takovýma gumama do bláta tak se v něm budeš furt válet..  
 
Peťo, nesmíš to porovnávat s krosovýma gumama   ty jsou prostě úplně jinde   | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| kinus | 
 MITAS E-10 
Přidané 19-11-2012 09:41 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 123 
Založený: 04.04.12 
  | 
Ještě k E10 , co jse týče lehkého terénu tak v pohodě , šotolinové,  kamenité , pískové  suchý  nebo lehce mokrý  terén  tak  jse chová  pěkně ,  letos odzkoušeno v HR  pohoří  , ale určitě bych jse sní nepouštěl do blátivého a podmáčeného terénu .  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| kinus | 
 MITAS E-10 
Přidané 19-11-2012 09:59 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 123 
Založený: 04.04.12 
  | 
qwert napsal:
daliss napsal:
Marcel> můj názor na přední 07 je podobný (po včerejšku   ). Na blátě tolik nevede a utíká to pak do boku. Osobně bych asi volil kombinaci - předek TKC (E10) a zadek E07. Jezdí to takhle kamarád a je spokojen co vím. A asi do téhle kombinace pujdu po sjetí stávající sady E07 taky    
Ne že tolik na blátě nevede ale nevede vůbec,stejně jako TKC..Jestli chceš s takovýma gumama do bláta tak se v něm budeš furt válet..   
 
 
No stím tak uplně Peto nesouhlasím , samozdřejmě  E07 -bláto-mokrá tráva , to je jistý pád  , ale  Tkc když  má vzorek  tak uplně  v pohodě .  
Akorád  jsi myslím , že Peta a Marcel  řeší dva rozdílné blátivé  povrchy  ,  
Marcel  lehce podmáčený terén  a Petr má namysli 20cm až 30cm hlubokého souvislého bláta , tam už pak opravdu tkc moc nefungujou ,  
 
Takže  Marceli jestli nebudeš jezdit na  výlety s Qwertem  tak budeš s TKC  určitě spokojený  a bude Ti to fungovat na cestě i lehčím terénu .    
 
předek TKC80  zadek E09 - nebo dakar  ověřená kombinace  funguje a finančně přijatelná
 
Upravil kinus dne 19-11-2012 10:06 | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| xx6 | 
 MITAS E-10 
Přidané 19-11-2012 14:14 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 1454 
Založený: 10.05.10 
  | 
kinus napsal:
Akorád  jsi myslím , že Peta a Marcel  řeší dva rozdílné blátivé  povrchy  ,  
Marcel  lehce podmáčený terén  a Petr má namysli 20cm až 30cm hlubokého souvislého bláta , tam už pak opravdu tkc moc nefungujou , 
 
Takže  Marceli jestli nebudeš jezdit na  výlety s Qwertem  tak budeš s TKC  určitě spokojený  a bude Ti to fungovat na cestě i lehčím terénu .    
předek TKC80  zadek E09 - nebo dakar  ověřená kombinace  funguje a finančně přijatelná   
 
tady s tebou budu souhlasit   určitě je rozdíl v tom, co jezdí Qwerta co Marcel a tím nechcu Marcela podceňovat   
A E09 na zadek je parádní   rozhodně lepší než E10 i co se nájezdu týče (teda stárá verze a směs  ) | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| qwert | 
 MITAS E-10 
Přidané 19-11-2012 14:51 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 5521 
Založený: 13.05.10 
  | 
Co je lehký,těžký terén? Tady jsem měl Army a 09, jelo to ale měl jsem hodně práce s rovnováhou ale stačí když to pak vede do kopce a slavné 09 jsou na hovno.Když se chci fajn a svižně svézt v mokrým terénu tak to prostě bez pořádných gum nejde..Stačí sledovat Itchiho jak se zlepšil když přestal používat 09..  
 
' ' | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| xx4 | 
 MITAS E-10 
Přidané 19-11-2012 15:24 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 1660 
Založený: 02.05.10 
  | 
TKC není do mokré hlíny ani omylem.Možná tak na rovině,ale na jakékoliv šikmé ploše ustřeluje do stran a je to o rypák.Ostatně,v tom mém osudném výjezdu,kde moje ex LC8 dostala ránu do vazu,jsem jel s přední TKC a to byl jeden z mnoha důvodů toho,co se stalo.Musel jsem volit jinou stopu,která byla rovnější,ale bohužel s kameny (jak jsem pozdě zjistil).Mít vpředu lepší gumu,nemusel jsem se s tím tak srát a valil bych to středem jak nic. 
E07 přední je slušná na suchu,ale  mokrou šotolinu bych s ní dobrovolně nejel,zadní snese i nějaké to bláto,ale vocamcaď pocamcaď. 
E10 je ****.Nic nevydrží a motorka se chovala,jako bych jel na poloprázdné gumě. 
Už se opakuju,ale zatím nejlepší kompromisní guma byla SAVA Rockrider.Přední i zadní.V tomhle segmentu bez konkurence.
 
Upravil xx4 dne 19-11-2012 15:25
 "Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759) | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| kinus | 
 MITAS E-10 
Přidané 19-11-2012 18:05 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 123 
Založený: 04.04.12 
  | 
qwert napsal:
Co je lehký,těžký terén? Tady jsem měl Army a 09, jelo to ale měl jsem hodně práce s rovnováhou ale stačí když to pak vede do kopce a slavné 09 jsou na hovno.Když se chci fajn a svižně svézt v mokrým terénu tak to prostě bez pořádných gum nejde..Stačí sledovat Itchiho jak se zlepšil když přestal používat 09..  
'  '   
 
Každopádně to už jsi musí určit každý sám co chce jezdit a kolik procent  silnici  a kolik  terén , je to o úvaze na každém co komu vyhovuje .  
 
Podle přiložené foto  už jsi každý udělá názor co je lehký a těžší terén pro dané pneu , projed jse to určitě  s Tkc a 09 dá , ale to už bych měl sevřené půlky a určitě bych jsi to tak neužíval jako s pneu co jsou určené  hlavně  do takového terénu   , ale to jsme už odbočili  na této sekci jse řeší  především  zmínovaná E10   | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| qwert | 
 MITAS E-10 
Přidané 19-11-2012 18:12 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 5521 
Založený: 13.05.10 
  | 
Co na 010 řešit? Prostě nepovedená kopie TKC.Stará dobrá 07 udělá větší službu.. | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| qwert | 
 MITAS E-10 
Přidané 19-11-2012 18:17 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 5521 
Založený: 13.05.10 
  | 
Kinus vzpomínáš? To asi nebyl lehčí terén..  
 
' ' | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| kinus | 
 MITAS E-10 
Přidané 19-11-2012 18:28 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 123 
Založený: 04.04.12 
  | 
[quote]pavelgs napsal: 
TKC není do mokré hlíny ani omylem.Možná tak na rovině,ale na jakékoliv šikmé ploše ustřeluje do stran a je to o rypák.Ostatně,v tom mém osudném výjezdu,kde moje ex LC8 dostala ránu do vazu,jsem jel s přední TKC a to byl jeden z mnoha důvodů toho,co se stalo.Musel jsem volit jinou stopu,která byla rovnější,ale bohužel s kameny (jak jsem pozdě zjistil).Mít vpředu lepší gumu,nemusel jsem se s tím tak srát a valil bych to středem jak nic. 
 
 
Pavle to co jse Ti stalo v tom výjezdu  mě upřímně moc mrzí  , ale nedávám Ti za pravdu v sobotu jsem jel ten výjezd 2x nahoru a dolu , obuté dobré pneu , ale je tam spousta velkých kamenů  je to hodně technický výjezd musí tam člověk hodně uvažovat kde jede , ale stačilo aby mě nakopl nějaký balvan ze stopy a mohlo jse mi stát uplně stejné to co Tobě a nemyslím si že by mě rychlost  zachránila a myslím že ne každý jse pustí s 200kg. motorkou do takového vyjezdu  toto bych už řadil do kategorie hard off . , než lehčí terén , a jinak na tvoje zminované  a chválené savy kouknu když je tak chválíš . Díky za tip . Škoda , že jsi svoji lc8 prodal , rád bych jse stebou někdy projel   | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| kinus | 
 MITAS E-10 
Přidané 19-11-2012 18:33 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 123 
Založený: 04.04.12 
  | 
qwert napsal:
Kinus vzpomínáš? To asi nebyl lehčí terén..  
'  '   
 
toto je v pohodě poměrně sucho až na pár kaluží ,  ale s Tebou na výlety člověk potřebuje  čtvero obutí   
jarní  
letní 
podzimní  
zimní 
  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| qwert | 
 MITAS E-10 
Přidané 19-11-2012 18:59 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 5521 
Založený: 13.05.10 
  | 
No ale upřímně,líbilo se ti to?,přijedeš zas?  | 
|   | 
 
 
 |