Tak zrovna Yamaha se taky moc nepředvádí - malá tenéré je málo, Supertenerka už zbytečně moc. A když udělá něco mezi tak je to čistě na asfalt (MT-09 Tracker)
Jsem zvědav jestli se nerozhoupe a nevytvoří něco s dvouválem MT-07...
Bvízka se k bvízce naklání
Jo, škoda té krásné šotolinky
''
Jen dodám časový údaj pořízení fotky : Ne 14. červen 2009, 15:39
Upravil John dne 10-03-2015 08:13
Honda XRV 750 AfricaTwin a Husaberg FE 550 E
Tenkrát jsem tu šotolinku jel z černohorského Plavu až za konec tohoto stoupání, teď to někdo komentoval jinde, že už to dali do asfaltu celé. No asi to pojedu letos napodzim zkontrolovat, ať vím kde co ještě stojí za enduro výpravu
Honda XRV 750 AfricaTwin a Husaberg FE 550 E
john> já to jel v roce 2010 taky komplet po šotolině ale co, začnem holt jezdit za šotolinama víc na východ - gruzie, irán, kazach Stejně tam v tu stranu jezdí kde kdo
Ale nic určitého se z toho vyčíst nedá, snad jen potvrdili že motor bude řadový dvouválec, vzduchový filtr vepředu nad motorem a nádrž jakoby za ním pro posunutí těžiště.
''
''
Upravil Barney dne 10-03-2015 12:23
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“ DR 350 S
Oproti tomu prototypu, tohle má řadičku a dvoudílné sedlo. Tak kdoví co z toho nakonec vyleze.
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“ DR 350 S
John napsal:
Tenkrát jsem tu šotolinku jel z černohorského Plavu až za konec tohoto stoupání, teď to někdo komentoval jinde, že už to dali do asfaltu celé. No asi to pojedu letos napodzim zkontrolovat, ať vím kde co ještě stojí za enduro výpravu
A nevite nekdo jak je to s cestou pres Theth?
SH21 bude asi asfaltova ale ten zbytek dal pres Vuksanaj do Shkoderu?
To bude jeste enduro, ne?
Tu SH20 z Gusinje do Hani Hoti jsem jel jeste po sotoline, ale na Theth uz nezbyl cas.
Fill
barney napsal:
Oproti tomu prototypu, tohle má řadičku a dvoudílné sedlo. Tak kdoví co z toho nakonec vyleze.
Toto mi už přijde, jako patentování řešení pro finální verzi
Z toho filtru pod nádrží teda velkou radost nemám. Jestli bude nutné na vyčištění sundat nádrž, tak to je opruz
Dvoudílné sedlo je asi realita, asi nastavitelné
Co nevidím na malůvce, tak kaťák, nebo snad bude strčený v koncovce výfuku ??
[youtube]Pwrk49kDCZ0[/youtube] a trocha blabolu o nove Afre
Pokud bychom mohli požádat o jednu věc v produkčního modelu by bylo zvýšení vysídlení. Původní CRF250L motor vychází z údajů CBR250R Sportovní a minulý rok CBR250R byl povýšený na CBR300R, což je nárůst výkonu o 17%. Spuštění tohoto nového modelu s CBR300R jeho pohonné jednotky by byl jednoduchý způsob, jak zvýšit přepravní kapacitu motocyklu a schopnost udržovat dálnice rychlosti, což je o to více žádoucí.
Žádné oficiální prohlášení byly provedeny, ale časopis Motocykl News tvrdí, že má důvěrné informace o tom, že výroba verze Honda CRF250 rallye budou zveřejněny na konci roku 2015 po boku nového 1000cc Africa Twin , který byl předložen jako pojem "Pravda dobrodružství" kolo na loňském Milan EICMA Show.
Pro bližší pohled na této nové koncepce Honda Adventure Bike, podívejte se na toto video bylo chůze-Thru z CRF250 rally.
Upravil admin dne 01-09-2015 21:12
blejdamintxr650r
MSRP is set at $12,999 for the base model, and $13,699 for the DCT version USD
"Offered with either a six-speed manual gearbox or a new DCT transmission with selectable on- and off-road modes, both versions have ABS standard with rear ABS on/off and Honda Selectable Torque Control (HSTC)."
blejdamintxr650r
Krasne sestrihane :-))))))))))) bo kluci 65kg aji s botama a ani jeden dopad(ustrihle) aby nebylo videt jak je motorka podvozkove v pikaci, chci videt 100kilovyho typka jak jede tu trat v poli a ty tlumice budou zarazeny, je to opravdu styl Dominator nebo stara Afrika, bude se to muset hodne upravit za me to oznaceni CRF tam nema co delat. Dalsi multisranda stelvio a jine, vlastne stejne, ale jedno pozitivum to ma, ceny starych vran Afrik pujdou dolu, budou radi kdyz to prodaji za 35tis a pak se bude moct ta vrana stara ale dobra prestavet. Tak ze konecne.......
blejdamintxr650r