| 
 Pneu Mitas 
 | 
| ivan66 | 
 Přidané 28-06-2013 18:47 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 1415 
Založený: 12.06.10 
  | 
Zkušenost s T64 Army Teleborg: 
Terén, šotolina, voda: nic lepšího jsem neměl, drží v náklonech na jakémkoli podkladu. Výjezdy, sjezdy s jistotou Dakarového jezdce   
Asfalt:   nad rychlost 95 km/hod. hrůza a děs, kymácení ze strany na stranu, nejistá stopa. Podélné trhliny, nebo vyfrézovaná komunikace se rovná holému šílenství.  
Na Slovensku jsem při dobržďování za vozidlem dávající přednost chodcům byl nucen přeskákat ostrůvky (městský off  . 
A ještě jedno +, na Teleborgu najeto cca 3.500km a guma jako nová. Mluvím o přední gumě 21 jeté na Bigu. | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| qwert | 
 Pneu Mitas 
Přidané 28-06-2013 19:21 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 5521 
Založený: 13.05.10 
  | 
Nevím teda jaký terén myslíš Ivánku ale v bahně je ta guma úplně k hovnu.Na suchu to s ní jde ale jsou gumy které tě v náklonu podrží víc.To kývání na asfaltu je pro ni typické ale mě i kolegům na lc8 to dělá až při 130 což je i její maximální povolená rychlost,to kývání ustupuje jak se ji snižují špunty.Ty vydrží poměrně dlouho pokus se moc nebrzdí předkem.Pro mě je to fajn cestovní guma když vím že mě bude čekat i off. | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| lobo6 | 
 Pneu Mitas 
Přidané 28-06-2013 19:23 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 210 
Založený: 30.08.10 
  | 
ivan66 napsal:
Zkušenost s T64 Army Teleborg:
 Terén, šotolina, voda: nic lepšího jsem neměl, drží v náklonech na jakémkoli podkladu. Výjezdy, sjezdy s jistotou Dakarového jezdce   
Asfalt:   nad rychlost 95 km/hod. hrůza a děs, kymácení ze strany na stranu, nejistá stopa. Podélné trhliny, nebo vyfrézovaná komunikace se rovná holému šílenství.  
Na Slovensku jsem při dobržďování za vozidlem dávající přednost chodcům byl nucen přeskákat ostrůvky (městský off   . 
A ještě jedno +, na Teleborgu najeto cca 3.500km a guma jako nová. Mluvím o přední gumě 21 jeté na Bigu.   
 
To dojíždíš nějaké tajné zásoby nebo motáš vícero pneumatik dohromady? 
Pak se v tom  guláši má někdo bez rozhledu vyznat. Aktuální označení Mitas pneumatiky na kterou se snažíš dělat recenzi je XT-644 Army Special 
 
Jezdím ji také na předku R21 jako kompromisní pneu jak na asfalt tak do tvrdého terénu v kombinaci s E09 Dakar R18. Tato kombinace zvládá i  daleké přesuny po asfaltu s následným offáním. 
 
Rychlostní index XT-644 je 130km/h to musí zvládnout jinak je chyba jinde, u mé moto je práh kdy se moto rozvlní až kolem 150GPS Km/h a pak jen stačí sáhnout po tlumiči řízení a je znovu klid  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| PetrAT | 
 Pneu Mitas 
Přidané 28-06-2013 21:13 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 2286 
Založený: 27.05.10 
  | 
Přidám zkušenost se zadní  E09  (120, 130 a 140) 
Obuli jsme je v kombinaci přední TKC a to na 3 motorky - Africa, TransAlp, BMW 650 Dakar 
 
Na dálnici při 130 kmh jsme se s hrůzou vyhýbali podélným spárám a vyjetým korytům 
Afra i TransAlp se nebezpečně rozkymácely a nezbylo než snížit rychlost na 110 kmh (čekalo nás ten den cca 700km po dálnici, takže docela časová ztráta) 
BMW s tím zásadní problém nemělo 
 
Další den v Srbsku u Alpa a BMW v zatáčkách došlo k podklouznutí zadní E09 
Nejela se žádná střelba . Naložené motorky s 1 člověkem 
 
Na zpáteční cestě už měla E09 dobře 30-40% vzorku fuč 
A šlo jet ke 130 kmh 
 
 
 
 | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| ivan66 | 
 Pneu Mitas 
Přidané 28-06-2013 21:19 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 1415 
Založený: 12.06.10 
  | 
lobo6 napsal:
ivan66 napsal:
Zkušenost s T64 Army Teleborg:
 Terén, šotolina, voda: nic lepšího jsem neměl, drží v náklonech na jakémkoli podkladu. Výjezdy, sjezdy s jistotou Dakarového jezdce   
Asfalt:   nad rychlost 95 km/hod. hrůza a děs, kymácení ze strany na stranu, nejistá stopa. Podélné trhliny, nebo vyfrézovaná komunikace se rovná holému šílenství.  
Na Slovensku jsem při dobržďování za vozidlem dávající přednost chodcům byl nucen přeskákat ostrůvky (městský off   . 
A ještě jedno +, na Teleborgu najeto cca 3.500km a guma jako nová. Mluvím o přední gumě 21 jeté na Bigu.  
To dojíždíš nějaké tajné zásoby nebo motáš vícero pneumatik dohromady? 
Pak se v tom  guláši má někdo bez rozhledu vyznat. Aktuální označení Mitas pneumatiky na kterou se snažíš dělat recenzi je XT-644 Army Special
 
Jezdím ji také na předku R21 jako kompromisní pneu jak na asfalt tak do tvrdého terénu v kombinaci s E09 Dakar R18. Tato kombinace zvládá i  daleké přesuny po asfaltu s následným offáním.
 
Rychlostní index XT-644 je 130km/h to musí zvládnout jinak je chyba jinde, u mé moto je práh kdy se moto rozvlní až kolem 150GPS Km/h a pak jen stačí sáhnout po tlumiči řízení a je znovu klid    
 
Na asfaltu ve předu s E-09 oproti Teleborgu jízda do 150km/hod úplně v klidu. | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| lobo6 | 
 Pneu Mitas 
Přidané 29-06-2013 07:48 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 210 
Založený: 30.08.10 
  | 
Velké plus Mitasek je poměr cena/nájezd velký výběr dezénů a také to že se snadno ručně přezouvají . Zatím jsem vyzkoušel od Mitasu jen tyto enduro pneu,  mám připravené 140EF-07 a 150E-07 
 
XT-644 3,5R21 se jako nová docela vlní, jinak jasná volba   - sjeto 2ks  
E-09 100R19 je nižší a hustější proto je snad jen na asfalt a šotolinu   - 4ks 
E10 110R19 závodní asfaltový 3násobnýšpunt co utíká přes patku  -1ks 
E10 150R17 po 5tis. úplně nahatá   -1ks 
E-09 Dakar 140R17 nikdy problém   3ks 
E-09 Dakar 150R18 vydrží při defektu dojezd po prázdném kole  -2ks 
 
Na přesuny po silnicích foukám 2-2,8KPa mimo asfalt pak 0  - 1.6KPa 
 
 | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Joe | 
 Pneu Mitas 
Přidané 29-06-2013 11:51 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 285 
Založený: 31.05.10 
  | 
Pokud by měl někdo zájem vyzkoušet tu zmiňovanou XT 644 v 21, tak je u mne skladem. | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| qwert | 
 Pneu Mitas 
Přidané 29-06-2013 12:01 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 5521 
Založený: 13.05.10 
  | 
Co vedlo Mitas ji dělat v rozměru 90/100 a ne 90/90 jak byla původně? | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Humusus | 
 Pneu Mitas 
Přidané 30-07-2013 03:53 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 3 
Založený: 30.07.13 
  | 
 qwert napsal: 
Co vedlo Mitas ji dělat v rozměru 90/100 a ne 90/90 jak byla původně?  
 
to by mě taky zajímalo, ale hlavně to neni 90/100 ale 100/90-21 to mohl vymyslet jen chorobnej mozek, takže si to tam daj je ti, co to až tak neřešej, takže se okruh zákazníků dost zužuje | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| ddusann | 
 Pneu Mitas 
Přidané 06-08-2014 10:15 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 87 
Založený: 27.05.10 
  | 
Co je pravdy na tom, ze E09 v rozmerech 120/90 17 se prestala delat v provedeni dakar?  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Joe | 
 Pneu Mitas 
Přidané 20-08-2014 22:01 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 285 
Založený: 31.05.10 
  | 
 ddusann napsal: 
Co je pravdy na tom, ze E09 v rozmerech 120/90 17 se prestala delat v provedeni dakar?   
Ne, není to pravda. Pořád je v nabídce.
 Testovací jezdec firmy Mitas 
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| ivan66 | 
 Pneu Mitas 
Přidané 20-08-2014 23:06 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 1415 
Založený: 12.06.10 
  | 
Joe, 
dojíždím E09 (130/80-17), máš? 
 
Vzal bych i E09 Dakara. | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Joe | 
 Pneu Mitas 
Přidané 08-09-2014 21:09 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 285 
Založený: 31.05.10 
  | 
 ivan66 napsal: 
Joe, 
dojíždím E09 (130/80-17), máš? 
 
Vzal bych i E09 Dakara.  
 Mám, sorry za zpoždění byl jsem v Norsku
 Testovací jezdec firmy Mitas 
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Hadislav | 
 Pneu Mitas 
Přidané 09-09-2014 09:22 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 181 
Založený: 21.08.13 
  | 
Slyšel jsem v jednom brněnským motoshopu, že v Mitasu teď motopneu nevyrábí. Prý jedou teď pneu na velkou techniku a motopneu teď nejsou schopni dodávat... Je na tom něco pravdy? | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| hobr | 
 Pneu Mitas 
Přidané 09-09-2014 12:51 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 820 
Založený: 03.01.11 
  | 
 Hadislav napsal: 
Slyšel jsem v jednom brněnským motoshopu, že v Mitasu teď motopneu nevyrábí. Prý jedou teď pneu na velkou techniku a motopneu teď nejsou schopni dodávat... Je na tom něco pravdy?  
Připojím se s dotazem: "jedna paní povídala", že končí výroba E-07. Víš o tom něco?
 Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..." 
(Mark Twain) | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| 12345 | 
 Pneu Mitas 
Přidané 09-09-2014 13:00 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 1074 
Založený: 02.05.10 
  | 
A já jsem zase slyšel že Tvůj táta pásl s mým dědkem prasata  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| hobr | 
 Pneu Mitas 
Přidané 09-09-2014 14:01 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 820 
Založený: 03.01.11 
  | 
vlastimil napsal:
A já jsem zase slyšel že Tvůj táta pásl s mým dědkem prasata    
A teď tu "O Červené Karkulce".... 
 Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..." 
(Mark Twain) | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Joe | 
 Pneu Mitas 
Přidané 28-10-2014 07:41 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 285 
Založený: 31.05.10 
  | 
Blábol jede se dál. Pneumatiky stále vozím o stošest 
 
Upravil Joe dne 28-10-2014 17:08
 Testovací jezdec firmy Mitas 
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Joe | 
 Pneu Mitas 
Přidané 28-10-2014 10:06 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 285 
Založený: 31.05.10 
  | 
Případná alternativa pro jízdu v off na 19" kolo 
C-26
 
Joe přiložený následující obrázek:
  
  [11.38Kb]
 
Upravil Joe dne 28-10-2014 10:06
 Testovací jezdec firmy Mitas 
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Joe | 
 Pneu Mitas 
Přidané 28-10-2014 10:07 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 285 
Založený: 31.05.10 
  | 
Rozložení figur
 
Joe přiložený následující obrázek:
  
  [8.53Kb]
 Testovací jezdec firmy Mitas 
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží  | 
|   | 
 
 
 |