Název novinky: CENDURO :: ktm 690 enduro prídavná nádrž

Přidal satos dne 16-11-2018 12:15
#7

Miguely, Miguely, liečiš si neurózu, či Ťa niekto riadne nasral a potreboval si to zo seba dostať? Jasné, že off topic, ale veď si kľudne mohol založiť novú diskusiu k mojej nádrži a nie srať to tu. A ja rád odpoviem.
1. potreboval som zvýšiť dojazd moto. To je jasné hocjakému ****ovi.
2. lacnejšie riešenie ako Rotopax je normálna bandaska za 5€. A je to vyriešené.
3. ale vraj na 690E odchádzajú čerpadlá, tak som zvažoval pribaliť náhradné čerpadlo, až pôjdem niekam ďalej, ako je len niekde ďaleko
4. ale keďže som strojný inžinier a robím plecharinu už roky, prečo si neskúsiť spraviť vlastnú nádrž a rovno do nej dať aj čerpadlo.
5. nádrž mala byť vpredu, čosi ako má RR. Ale som dosť lenivý, aby som meral 3D body a robil prototypy, kým sa netrafím. Potreboval som 3D sken motorky, alebo aspoň krytu. Ten som nemal a čas odchodu do Gruzínska sa blížil.
6. tak ma napadlo dať tam to maximálne odpudivé na zadný nosič. Nepotreboval som žiadne 3D skeny a ani som neplánoval tam dať kopec batožiny.
7. podarilo sa a to odpudivé má 10 litrov a funguje bez problémov a úplne samostatne od hlavnej nádrže. Celkový dojazd je do 550 km (podľa štýlu jazdy) a nemusím každých 200 km zastavovať a dolievať z bandasky (som proste leňoch a kľudne viem tankovať až po 400 km).
8. už mám 3D sken predného bočného krytu. Preto je to zadné odpudivé na predaj a ak sa podarí, spravím niečo odpudivé vpredu. Samozrejme vpredu kvôli ťažisku a bude to doma pozvárané a preto aj prirodzene hranaté.
9. inak, to hranaté tam nie je na trvalo. Za 20 minút som to dal dole a až zas niekde ďalej pôjdem, za 30 minút to tam namontujem. A na motorke nie je pozmenené absolútne nič.

Ešte sú možnosti:
kto má strach, že mu zlyhá trebárs čerpadlo v Kirgizstane, tak dať si ho do batohu a:
1. použiť Rada Garage nádrž:
1/1 A pri tankovaní dať sedadlo a pravdepodobne aj bagáž dole (hovoríme o cestovaní, na bežné jazdenie prídavnú nádrž nepotrebujem). Alebo spraviť dieru do sedadla a tankovať cez ňu.
1/2 rátať s tým, že brodenie sa zníži asi o 10 cm. Asfalťákom to teda nemusí vadiť, to je pravda.
1/3 Air box, ktorý sa vyhodí, lebo tam pôjde nádrž, zachytáva olej z motora (kľukovka, alebo z čoho to ide). Tak ten olej pôjde rovno do sania.
1/4 teraz len otázka, lebo neviem isto: to plocha toho nového filtra je väčšia, alebo aspon rovná tomu originálnemu? Či len má väčšie diery, aby sa originálnemu vyrovnal? Na relly OK, pobeháš 2 hodiny a vyčistíš. A na turistiku?

2. Tá nádrž od Repliky, neviem presne ktorá, ale viem, že RR 4,5 litrová sa montuje na pravý bok pod sedadlo. No, skrátim to, nechcel som ju. Za tie prachy (cez 400€), to radšej bandasku za 5€.

3. nové prídavné nádrže od RR som mohol kúpiť za polovičnú cenu. Nekúpil. Radšej svoju opachu (uhm, sorry, bazmek) s čerpadlom. A vraj tie RR nádrže rozširujú priestor na kolenách. A kto jazdí enduro vie, že to je na hovno.
Inak, nevšimol som si, ako sa tie nádrže zamykajú. Nijako, však?

Nepredávam doplnok. Ale nádrž, ktorú asi nebudem potrebovať. Ak by sa stalo, že ju potrebovať budem, vyrobím si takú istú. Ak ju nepredám, absolútne nič sa nedeje. A cena je skutočne len výrobná. Žiaden biznis.

A vôbec, ale vôbec ju nikto nie je povinný kupovať, ten hranatý, odpudivý bazmek.

Bolo by dobré tieto príspevky presunúť do samostatnej zložky a nesrať kde-čo do inej témy.